Photobucket

this me..

Hai world,,,,
this is me...
ok let me intro my self..
my name given is Khairul Ashraf b Abu Bakar...
sweet kan mana aku..
pada mereke yang tak suka
diam ok..
jangan nak bising2..
ok..
korang boleh panggil aku acap or ashraf,tapi kawan2 aku panggil acap..
aku lahir di malaysia dekat hospital kuala pilah..
pade pukul..
ntah aku da lupe la..hehehehe..
tarikh lahir aku 7.3.19..
so ada yang lahir pada tarikh yang sama dengan aku tak..
hahaha..
anyway jangan lupa bagi hadiah tau..
hihihi
just gurau jerz...
ermmmmmmmm..
pey lagi aku nak cerite??
hah..
aku sekolah kt smksa..
tahu tak sekolah tu??
aku mempunyai 2 orang adik beradik jerz..
aku yang sulong,susah nak jadi anak pertama nie,....
nama ayah aku Abu Bakar B ibrahim
mak aku pulak Rohana binti Napya
adik aku di beri nama Khairil Ashriq..
makanan dan minuman kegemaran aku pulak tentu la masakan my mother
minuman aku semua suke..tapi ada satu yang aku tak suka minuman yang bersusu..

aku la
tu jerz aku boleh cerita pasal diri aku
penat la nak tulis banyak2 nie..
hahaha,,
harap korang enjoy
kbyai...